Załoga Michał Streer / Jakub Wróbel stanęła na wysokości zadania podczas rajdu TEC2000 Rally. Duet wygrał nie tylko swoją klasę, ale także okazał się najszybszym w całej stawce.

Choć mówi się, że jeśli auto jest czerwone, to z pewnością szybkie, okazuje się, że również pomarańcz dodaje prędkości. To właśnie ten kolor dominował na samochodzie rajdowym Peugeot 200 Rally4 od RallyLab, którym Streer i Wróbel najszybciej pokonali wszystkie sześć odcinków specjalnych. Jedynie mały błąd na pierwszym oesie sprawił, że załoga otrzymała 5-sekundową karę za potracenie szykany.

OS2 Tarmac Masters Michał Streer Jakub Wróbel TEC2000 Rally

Streer: Przed TEC2000 Rally byłem dobrej myśli

Jadąc na drugą rundę Tarmac Masters, byłem dobrej myśli, ponieważ miałem sprawdzony samochód, super opony i doświadczonego pilota. Wiedziałem, że jeśli ja nie popełnię błędów to jest duża szansa na zwycięstwo w rajdzie. Bardzo szybkie odcinki i sucha nawierzchnia powodowały, że
prędkości były ogromn
e” – przyznał po zwycięstwie Michał Streer.

Gdyby nie potrącenie szykany na 1 odcinku, wygralibyśmy wszystkie odcinki rajdu. Na metę wjechaliśmy z dużą przewagą. Jestem bardzo szczęśliwy, bo pierwszy raz wygrałem ośką w całej stawce rajdu” – dodaje. Tym razem w roli pilota, przypomnijmy, na prawym fotelu zasiadł Jakub Wróbel. To bardzo doświadczony pilot rajdowy, który kilka dni przed startem w TEC2000 Rally wrócił z Rajdu Rally Islas Canarias.

Rampa Tarmac Masters Michał Streer Jakub Wróbel TEC2000 Rally

Oby tak dalej

Za wygranie odcinka 5 Tec2000 Rally – Pogwizdów, przyznane były dodatkowe punktu do klasyfikacji punktowej na koniec sezonu. Załoga Streer / Wróbel zgarnęłą zatem dodatkowe punkty. Co ważne, podczas poprzedniej edycji Tarmac Masters – Tech-Mol Nowa Ruda, załoga Streera również wygrała Power Stage.

Podobnie jak w Nowej Rudzie, Michał Streer z pilotem jechał rajdówką Peugeot 208 Rally4 od RallyLab na oponach rajdowych Pirelli P0 (średnia mieszanka). Tym razem rajdówka miała delikatnie zmienione barwy w stosunku do poprzednich startów. Mimo to jednak wciąż dominującym kolorem samochodu była pomarańczowa barwa, kojarzona z marką ITEO software house z Katowic. To właśnie ta firma jest jednym ze sponsorów załogi.

Michał Streer przyznaje, że ma nadzieję na kolejne starty i walkę o najwyższe pozycje. Podkreśla jednak, że w tej kwestii dużo zależy od budżetu i sponsorów.

Źródło: informacja prasowa załogi,
fot. Maciej Niechwiadowicz


Podobają Ci się tworzone przez nas treści? 🤔
Możesz się odwdzięczyć, stawiając nam wirtualną kawę! ☕


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *